Передзвоніть мені
  • Корзина
  • Кошик порожній!

Двигуни для рибалки, каталог

MFS9.8B S лодочный мотор Tohatsu
Виробник: TohatsuКод товару: 77163050Артикул: MFS9.8B S
Оновлений човновий мотор Tohatsu MFS9,8 ..
Yamaha F5 AMHS лодочный мотор
Виробник: YamahaКод товару: 77177476Артикул: YAMAHA-F5AMHS
Човновий мотор Yamaha F5AMHS відрізняєть..
Yamaha 15FMHS двухтактный лодочный мотор
Виробник: YamahaКод товару: 77131122Артикул: YAMAHA-15FMHS
 Двухтактный лодочный мотор Yamaha ..
Suzuki DT 15 AS лодочный мотор
Виробник: SuzukiКод товару: 77177473Артикул: SUZUKI-DT-15-AS
Suzuki DT 15 AS - один з нечисленних дво..
Suzuki DF 6 AS лодочный мотор
Виробник: SuzukiКод товару: 77177475Артикул: SUZUKI-DF6AS
Відчути всю красу і принадність прогулян..
Suzuki DF 5 AS лодочный мотор
Виробник: SuzukiКод товару: 77177474Артикул: SUZUKI-DF5AS
Чотиритактний мотор для човна Сузукі ДФ ..
Suzuki DF 2.5 S четырехтактный лодочный мотор
Виробник: SuzukiКод товару: 77131118Артикул: SUZUKI-DF-2.5
Підвісний човновий мотор Suzuki DF 2.5 S..
MotorGuide Xi3-70FW 54" 24V GPS лодочный электромотор
Виробник: MotorGuideКод товару: 77177483Артикул: 940700030
Човновий електромотор MotorGuide Xi3-70F..
11%
MFS5DD S лодочный мотор Tohatsu
Виробник: TohatsuКод товару: 77181309Артикул: MFS5DD S
Сучасний чотиритактний Лодочний мотор To..
10%
MFS20E S лодочный мотор Tohatsu
Виробник: TohatsuКод товару: 77163068Артикул: MFS20E S
Човновий мотор Tohatsu MFS 20E S - це но..
Mercury ME 9,9 MH подвесной лодочный мотор
Виробник: MercuryКод товару: 77177193Артикул: Mercury9_9M.New
Mercury 9.9 m - це двотактний двигун для..
Mercury ME 5,0 MH двигатель лодочный подвесной
Виробник: MercuryКод товару: 57126364Артикул: Mercury5M
Описание: Двухтактные подвесные лодоч..
Mercury ME 3,3 MH двигатель лодочный подвесной
Виробник: MercuryКод товару: 57126363Артикул: Mercury 3_3M
 Двухтактный лодочный подвесной мотор Ме..
Mercury ME 2,5 MH двигатель лодочный подвесной
Виробник: MercuryКод товару: 77177192Артикул: Mercury2_5M
Човновий мотор MERCURY 2.5 M - компактна..
Mercury ME 15,0 MH двигатель лодочный подвесной
Виробник: MercuryКод товару: 77126312Артикул: Mercury15M
 Двухтактные подвесные лодочные моторы M..
Показано з 1 по 15 з 160 (всього 11 сторінок)
Двигуни для рибалки, каталог

Підвісні човнові мотори

У житті кожного рибалки обов'язково настає момент, коли йому захочеться змінити його гумовий човен на новомодну човен ПВХ. І справа тут не стільки в чудових експлуатаційних характеристиках останньої, скільки в наявності транця і можливості використовувати мотор для човна пвх. Забудьте про галасливих, торохкотливих і димлять, немов паровоз, «дідівських» моторах аля «Вітерець»! Сучасні японські і американські аналоги безшумні, екологічні та досить універсальні, а з їх управлінням впорається навіть дитина!

Який краще купити двигун для човна? Основні види

В даний час у продажу представлені різноманітні човнові мотори ціни на которі можуть відрізнятися разюче. Пов'язано це з безліччю різних обставин, однак левову частку впливу надає конструктивне виконання конкретного мотора. Залежно від нього все підвісні човнові мотори діляться на два типи:

Двотактні човнові мотори відомі рибалкам з незапам'ятних часів. Вони відрізняються простотою конструкції і невибагливістю в експлуатації, а робочий цикл двигуна становить класичні два такту. Окрема система мастила такого двигуна не передбачена - для цих цілей використовується класичне двотактне масло, яке додається в бензопили, мотокоси і всіляку побутову і сільськогосподарську техніку. Незважаючи на численні плюси, вистачає у двотактних моторів і недоліків. В першу чергу, відзначають відносно високу їх гучність і неекологічність - відпрацьовані гази викидаються прямо в воду. Двотактні мотори не мають закритого контуру паливної системи, а тому їх необхідно перевозити суворо у вертикальному положенні. Додатково до всього, відсутність роздільної мастильної системи вимагає більш ретельного догляду і технічного обслуговування. Однак для багатьох покупців всі ці мінуси з лишком перекриваються ціною - вартість двотактних «движків» досить демократична і по кишені практично кожному водномоторніку;
Повної їх протилежністю є чотиритактний двигун для човна. Ці двигуни конструктивно складніше, мають замкнуту систему змащення, окрему від паливної магістралі, а їх робочий цикл складає вже чотири такту.Ускладнення характеристик безпосередньо позначається на їх експлуатаційні характеристики: такі двигуни набагато тихіше, менше вібронагружени і відрізняються куди більш високою екологічністю - викидів від них мінімум. Перевозити чотиритактні двигуни можна практично в будь-якому положенні, а кількість споживаного палива на кілометр шляху у них мінімально. Втім, подібні експлуатаційні властивості не могли не відбитися на загальній надійності пристроїв а -вони є більш вимогливими до якості паливно-мастильних матеріалів, ніж їх двотактні аналоги, а цінник їх часто вище.

На що ж ще слід звертати увагу при виборі підвісної човнового мотора?

Природно, на потужність, яку здатний розвивати той чи інший двигун. У мережі інтернет існує величезна кількість методик розрахунку потужності двигуна в залежності від місткості і габаритів човна, від кількості осіб в її екіпажі, від ваги багажу і дистанції переходу. Найбільш популярними є компактні підвісні човнові мотори потужністю до 5 кінських сил - їх тягового зусилля цілком достатньо для того, щоб з комфортом переміщатися на 3-4 місцевої човні, яких в рибальському «флоту» України безліч.

Приділяти увагу слід і загальній якості збірки двигуна, а також матеріалами, з яких виготовлені основні вузли і агрегати. Слід пам'ятати, що підвісний човновий мотор постійно контактує з водою, а значить процесам корозії і окислення він схильний в повній мірі. Саме з цієї причини його вузли повинні бути виконані з металів, не схильних до цим процесам, а також додатково оброблені сучасними вологостійкими фарбами.

Величезне значення грає і алгоритм управління мотором. У більшості ситуацій виробник обмежується застосуванням румпельне системи, однак більш просунуті моделі передбачають ножне управління і навіть всілякі пульти дистанційного контролю, що забезпечують можливість керувати човном і задавати маршрут прямування, не відволікаючись, наприклад, від троллінгу або лову спінінга.