Двигуни для рибалки, каталог

Двигуни для рибалки, каталог

Підвісні човнові мотори

У житті кожного рибалки обов'язково настає момент, коли йому захочеться змінити його гумовий човен на новомодну човен ПВХ. І справа тут не стільки в чудових експлуатаційних характеристиках останньої, скільки в наявності транця і можливості використовувати мотор для човна пвх. Забудьте про галасливих, торохкотливих і димлять, немов паровоз, «дідівських» моторах аля «Вітерець»! Сучасні японські і американські аналоги безшумні, екологічні та досить універсальні, а з їх управлінням впорається навіть дитина!

Який краще купити двигун для човна? Основні види

В даний час у продажу представлені різноманітні човнові мотори ціни на которі можуть відрізнятися разюче. Пов'язано це з безліччю різних обставин, однак левову частку впливу надає конструктивне виконання конкретного мотора. Залежно від нього все підвісні човнові мотори діляться на два типи:

Двотактні човнові мотори відомі рибалкам з незапам'ятних часів. Вони відрізняються простотою конструкції і невибагливістю в експлуатації, а робочий цикл двигуна становить класичні два такту. Окрема система мастила такого двигуна не передбачена - для цих цілей використовується класичне двотактне масло, яке додається в бензопили, мотокоси і всіляку побутову і сільськогосподарську техніку. Незважаючи на численні плюси, вистачає у двотактних моторів і недоліків. В першу чергу, відзначають відносно високу їх гучність і неекологічність - відпрацьовані гази викидаються прямо в воду. Двотактні мотори не мають закритого контуру паливної системи, а тому їх необхідно перевозити суворо у вертикальному положенні. Додатково до всього, відсутність роздільної мастильної системи вимагає більш ретельного догляду і технічного обслуговування. Однак для багатьох покупців всі ці мінуси з лишком перекриваються ціною - вартість двотактних «движків» досить демократична і по кишені практично кожному водномоторніку;
Повної їх протилежністю є чотиритактний двигун для човна. Ці двигуни конструктивно складніше, мають замкнуту систему змащення, окрему від паливної магістралі, а їх робочий цикл складає вже чотири такту.Ускладнення характеристик безпосередньо позначається на їх експлуатаційні характеристики: такі двигуни набагато тихіше, менше вібронагружени і відрізняються куди більш високою екологічністю - викидів від них мінімум. Перевозити чотиритактні двигуни можна практично в будь-якому положенні, а кількість споживаного палива на кілометр шляху у них мінімально. Втім, подібні експлуатаційні властивості не могли не відбитися на загальній надійності пристроїв а -вони є більш вимогливими до якості паливно-мастильних матеріалів, ніж їх двотактні аналоги, а цінник їх часто вище.

На що ж ще слід звертати увагу при виборі підвісної човнового мотора?

Природно, на потужність, яку здатний розвивати той чи інший двигун. У мережі інтернет існує величезна кількість методик розрахунку потужності двигуна в залежності від місткості і габаритів човна, від кількості осіб в її екіпажі, від ваги багажу і дистанції переходу. Найбільш популярними є компактні підвісні човнові мотори потужністю до 5 кінських сил - їх тягового зусилля цілком достатньо для того, щоб з комфортом переміщатися на 3-4 місцевої човні, яких в рибальському «флоту» України безліч.

Приділяти увагу слід і загальній якості збірки двигуна, а також матеріалами, з яких виготовлені основні вузли і агрегати. Слід пам'ятати, що підвісний човновий мотор постійно контактує з водою, а значить процесам корозії і окислення він схильний в повній мірі. Саме з цієї причини його вузли повинні бути виконані з металів, не схильних до цим процесам, а також додатково оброблені сучасними вологостійкими фарбами.

Величезне значення грає і алгоритм управління мотором. У більшості ситуацій виробник обмежується застосуванням румпельне системи, однак більш просунуті моделі передбачають ножне управління і навіть всілякі пульти дистанційного контролю, що забезпечують можливість керувати човном і задавати маршрут прямування, не відволікаючись, наприклад, від троллінгу або лову спінінга.

 



M18E2 S лодочный мотор Tohatsu

У наявності

73 465.00грн.

..

M15D2 L лодочный мотор Tohatsu

У наявності

57 971.00грн.

Этот превосходный двигатель Тохатсу обладает высокой мощностью. Несмотря на средние габариты (вес вс..

F15A FWS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

61 966.00грн.

Технічні характеристики Parsun F15FWS Загальна ширина, мм: 369 Загальна висота, мм: 1080 Висота Т..

F20A BMS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

51 328.00грн.

Технічні характеристики Parsun F20BMS Висота Транці, мм: 381 Вага, кг: 52.7 Макс. потужність к.с ..

F6A BMS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

23 936.00грн.

Новий 4-тактний двигун для човна Parsun F6BMS відрізняється надійністю, малою витратою палива, більш..

T15 BMS мотор 2-тактный Parsun

У наявності

37 233.00грн.

Технічні характеристики Парсун T15BMS PRO Висота Транці, мм: 386 Вага, кг: 39 Макс. потужність к...

T40 FWS-T мотор 2-тактный Parsun

У наявності

86 434.00грн.

Технічні характеристики Parsun T40FWST Загальна ширина, мм: 372 Загальна висота, мм: 1213 Висота ..

TС3.6 BMS мотор 2-тактный Parsun

У наявності

14 095.00грн.

Потужність, л. с. 3.6 Потужність, кВт    - управління Румпельное Вага мотора, кг 1..

Т5.8 BMS мотор 2-тактный Parsun

У наявності

20 482.00грн.

Копія мотора Меркурі 5М - човновий мотор Парсун Т 5.8 важить всього 24 кг. За відгуками користувачів..

MFS6C SS лодочный мотор Tohatsu

У наявності

45 990.00грн.

..

MFS5C L лодочный мотор Tohatsu

У наявності

44 240.00грн.

..

MFS15D S лодочный мотор Tohatsu

У наявності

75 460.00грн.

..

M3.5B2 S лодочный мотор Tohatsu

У наявності

29 610.00грн.

..

F15 FWS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

56 700.00грн.

Технічні характеристики Parsun F15FWS Загальна ширина, мм: 369 Загальна висота, мм: 1080 Висота Т..

F2.6 BML мотор 4-тактный Parsun

У наявності

14 627.00грн.

F2.6 BML двигун 4-тактний Parsun ..
Показано з 1 по 15 з 104 (всього 7 сторінок)