Двигуни для рибалки, каталог

Двигуни для рибалки, каталог

Підвісні човнові мотори

У житті кожного рибалки обов'язково настає момент, коли йому захочеться змінити його гумовий човен на новомодну човен ПВХ. І справа тут не стільки в чудових експлуатаційних характеристиках останньої, скільки в наявності транця і можливості використовувати мотор для човна пвх. Забудьте про галасливих, торохкотливих і димлять, немов паровоз, «дідівських» моторах аля «Вітерець»! Сучасні японські і американські аналоги безшумні, екологічні та досить універсальні, а з їх управлінням впорається навіть дитина!

Який краще купити двигун для човна? Основні види

В даний час у продажу представлені різноманітні човнові мотори ціни на которі можуть відрізнятися разюче. Пов'язано це з безліччю різних обставин, однак левову частку впливу надає конструктивне виконання конкретного мотора. Залежно від нього все підвісні човнові мотори діляться на два типи:

Двотактні човнові мотори відомі рибалкам з незапам'ятних часів. Вони відрізняються простотою конструкції і невибагливістю в експлуатації, а робочий цикл двигуна становить класичні два такту. Окрема система мастила такого двигуна не передбачена - для цих цілей використовується класичне двотактне масло, яке додається в бензопили, мотокоси і всіляку побутову і сільськогосподарську техніку. Незважаючи на численні плюси, вистачає у двотактних моторів і недоліків. В першу чергу, відзначають відносно високу їх гучність і неекологічність - відпрацьовані гази викидаються прямо в воду. Двотактні мотори не мають закритого контуру паливної системи, а тому їх необхідно перевозити суворо у вертикальному положенні. Додатково до всього, відсутність роздільної мастильної системи вимагає більш ретельного догляду і технічного обслуговування. Однак для багатьох покупців всі ці мінуси з лишком перекриваються ціною - вартість двотактних «движків» досить демократична і по кишені практично кожному водномоторніку;
Повної їх протилежністю є чотиритактний двигун для човна. Ці двигуни конструктивно складніше, мають замкнуту систему змащення, окрему від паливної магістралі, а їх робочий цикл складає вже чотири такту.Ускладнення характеристик безпосередньо позначається на їх експлуатаційні характеристики: такі двигуни набагато тихіше, менше вібронагружени і відрізняються куди більш високою екологічністю - викидів від них мінімум. Перевозити чотиритактні двигуни можна практично в будь-якому положенні, а кількість споживаного палива на кілометр шляху у них мінімально. Втім, подібні експлуатаційні властивості не могли не відбитися на загальній надійності пристроїв а -вони є більш вимогливими до якості паливно-мастильних матеріалів, ніж їх двотактні аналоги, а цінник їх часто вище.

На що ж ще слід звертати увагу при виборі підвісної човнового мотора?

Природно, на потужність, яку здатний розвивати той чи інший двигун. У мережі інтернет існує величезна кількість методик розрахунку потужності двигуна в залежності від місткості і габаритів човна, від кількості осіб в її екіпажі, від ваги багажу і дистанції переходу. Найбільш популярними є компактні підвісні човнові мотори потужністю до 5 кінських сил - їх тягового зусилля цілком достатньо для того, щоб з комфортом переміщатися на 3-4 місцевої човні, яких в рибальському «флоту» України безліч.

Приділяти увагу слід і загальній якості збірки двигуна, а також матеріалами, з яких виготовлені основні вузли і агрегати. Слід пам'ятати, що підвісний човновий мотор постійно контактує з водою, а значить процесам корозії і окислення він схильний в повній мірі. Саме з цієї причини його вузли повинні бути виконані з металів, не схильних до цим процесам, а також додатково оброблені сучасними вологостійкими фарбами.

Величезне значення грає і алгоритм управління мотором. У більшості ситуацій виробник обмежується застосуванням румпельне системи, однак більш просунуті моделі передбачають ножне управління і навіть всілякі пульти дистанційного контролю, що забезпечують можливість керувати човном і задавати маршрут прямування, не відволікаючись, наприклад, від троллінгу або лову спінінга.

 



M9.8B S лодочный мотор Tohatsu

У наявності

55 965.00грн.

..

M5BDS лодочный мотор Tohatsu

У наявності

39 900.00грн.

..

F15A BMS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

49 068.00грн.

Технічні характеристики Parsun F15ABМS Висота транця, мм: 381 Вага, кг: 52.7 Макс. мощ к.с .: 15 ..

F2.6 BMS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

14 361.00грн.

Найменування: Лодочний мотор Parsun F2.6A BMS. Загальна ширина, мм: 343 Загальна висота, мм: 1013 ..

F25 FWS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

85 104.00грн.

Технічні характеристики Parsun F25FWS Загальна ширина, мм: 430 Загальна висота, мм 1150 Висота Тр..

F9.8 BWS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

47 339.00грн.

Технічні характеристики Parsun F9.8BWS Загальна ширина, мм: 364 Загальна висота, мм 1 039 Висота ..

T40 FWL-T мотор 2-тактный Parsun

У наявності

87 764.00грн.

Технічні характеристики Parsun T40FWLT Загальна ширина, мм: 372 Загальна висота, мм: 1213 Висота ..

T40J FWS мотор 2-тактный Parsun

У наявності

76 594.00грн.

T40J FWS мотор 2-тактний Parsun ..

Т30 FWS мотор 2-тактный Parsun

У наявності

66 488.00грн.

Т30 FWS мотор 2-тактний Parsun ..

M2.5A2 L лодочный мотор Tohatsu

У наявності

25 655.00грн.

Виробник: Tohatsu  Тип: 2-х тактний  Потужність к.с. (кВт): 2,5 (1.8)  Вага (кг): ..

MFS5C S лодочный мотор Tohatsu

У наявності

44 205.00грн.

..

M9.8B L лодочный мотор Tohatsu

У наявності

61 950.00грн.

..

M2.5A2 S лодочный мотор Tohatsu

У наявності

24 150.00грн.

..

F15A BWS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

56 913.00грн.

Технічні характеристики Parsun F15ABМS Висота транця, мм: 381 Вага, кг: 52.7 Макс. мощ к.с .: 15 ..

F2.6A BMS мотор 4-тактный Parsun

У наявності

14 896.00грн.

Чотиритактний підвісний човновий мотор Parsun F2,6A BMS - це оновлена ​​модель двигуна Parsun F2,6 B..
Показано з 1 по 15 з 104 (всього 7 сторінок)