Електромотори для надувних човнів
Незважаючи на величезну кількість переваг і відмінні експлуатаційні характеристики, підвісні човнові бензомотор застосовні далеко не завжди. Переміщатися з їх допомогою по мілководним, перспективним для лову ділянках - значить розігнати всю рибу в зоні видимості і піддати ризику себе і пасажирів, їх потужність часто надлишкова і непотрібна тим рибалкам, які рибалять на невеликих озерах і водосховищах. Крім того, існує велика кількість рибалок, які просто не хочуть возитися з бензином, маслом та іншими «принадами» експлуатації. Ну, і не варто говорити про те, що на багатьох водоймах введений банальний заборону на використання бензинових моторів. Що ж робити, якщо ви опинилися в подібній ситуації або є одними з них? Правильно, слід купити електромотор для човна! Ці компактні і мініатюрні двигуни здатні переміщати слідом за собою навіть габаритну і важку човен, вони не вимагають використання бензину, а в якості джерела живлення виступає компактний акумулятор, якого вистачає надовго. Чим не ідеальний варіант?
На що слід звертати увагу, вибираючи електромотор для човна пвх?
Сучасні електромотори для човнів гарні своєю невибагливістю, отриманої в результаті простоти конструкції. Вони не вимагають особливо складних систем охолодження і змащення, підрахунку пропорцій масла і палива, а все, що потрібно рибалці для комфортного переміщення по водоймі - справний і повністю заряджений акумулятор. До слова, звичайний автомобільний «аккум» для подібної експлуатації підійде мало: будучи пусковим, він не здатний генерувати струм достатньої потужності протягом тривалого часу, а тому здатний розрядитися в самий невідповідний момент. Замість нього в хід йдуть так звані тягові акумулятори.Вони не здатні генерувати потужний короткочасний імпульс, зате відмінно справляються з монотонною багатогодинний роботою - такий, як неспішна транспортування човна.
Другою відмінністю електромоторів від їх бензинові аналоги є дещо інша система розрахунку потужності. Традиційні кінські сили тут відсутні як клас, а замість них застосовується такий параметр, як тягове зусилля.Він відображає, наскільки той чи інший електромотор підходить для транспортування певної ваги. Чим він више- тим, відповідно, більш потужним є електромотор.
Як і у випадку з бензомотор, приділяти увагу слід і алгоритму і органам управління. Румпельне система, пульт управління або підніжна педаль - ось лише короткий перелік органів управління, які можна зустріти на сучасних електромоторах. Розрізняються такі двигуни і за кількістю швидкостей - найбільш просунуті моделі мають кілька передач в режимі прямого ходу і реверс, а перемикання здійснюється традиційним способом, через нейтраль.
Електромотор для човна ціна на який в даний час досить демократична, отримав величезне поширення і у тих людей, які користуються повнорозмірними катерами і великими човнами. Ні, в якості основного двигуна вони не застосовуються - для цієї мети використовується потужний бензомотор. Однак в якості додаткового джерела живлення такі двигуни підходять чудово: до місця, зазначеного на навігаторі абокартплоттера, рибалка йде під основним мотором, «на всіх вітрилах», а останні кілька метрів, для того, щоб не злякати рибу, переходить на електромотор і практично безшумно підкрадається до точки лову. Крім цього, використовуються електромотори і в якості якоря при лові на теченіі- виставлене зусилля, що дорівнює швидкості потоку, дозволяє утримувати човен на місці на протязі і тривалого часу.